VISIONHELP cu Luteină + Zeaxanthină + Beta-Caroten - 30 Gelule

Β-caroten și vedere

viziune dacă vedeți cât este numit

Beta-carotenii — Antioxidanții de nădejde pe tot parcursul anului 19 mart. Dacă da, sunteți pe drumul cel bun, deoarece alimentele care conțin beta-caroten au numeroase beneficii pentru organism, în special asupra pielii, ochilor și sănătatea stomacului.

Sprijin pentru vedere, piele şi membranele mucoase

În acest articol vă explicăm ce sunt beta-carotenii, cum acționează asupra corpului dumneavoastră, proprietățile lor și relația strânsă cu vitamina A și.

Dar și în ce alimente le puteți găsi și care este cantitatea zilnică recomandată. Ce sunt beta-carotenii?

documente pentru vtek pentru viziune

Beta-carotenii sunt pigmenți cu capacitate antioxidantă ridicată care sunt precursori ai vitaminei A. Ca parte a familiei carotenoide, aceștia sunt compuși liposolubili se pot dizolva în grăsimiiar pigmenții lor determină culoarea roșu, portocaliu și galben a legumelor și fructelor.

Mai sunt prezenți și în unele legume verzi. Există un tip de carotenoid cu activitate pro-vitamina A: aceasta înseamnă că, odată ce sunt în organism, sunt transformate în această vitamină atât de necesară.

Pentru persoanele sanatoase, betacarotenul poate fi un antioxidant de pret, ce ajuta la lupta impotriva radicalilor liberi si imbunatateste aspectul pielii. La unii pacienti, betacarotenul se poate dovedi util ca adjuvant in intarirea sistemului imunitar sau pe durata anumitor tratamente. Deficitul de vitamina A si betacarotenul Persoanele care sufera de deficit de vitamina A trebuie sa suplimenteze aportul de betacaroten. In functie de natura deficitului, medicul va recomanda o anumita doza de betacaroten, in general din suplimente alimentare, impreuna cu o dieta bogata in alimente cu acest carotenoid. Administrarea corecta a betacarotenului Avand o alimentatie echilibrata, cu portii de fructe si legume pe zi, organismul nu va duce lipsa de betacaroten, deci nici de vitamina A.

Acesta este motivul pentru care se spune că beta-carotenii sunt precursori ai vitaminei A. Printre diferitele ramuri ale familiei carotenoide, beta-carotenii au un mare avantaj: sunt prezenți în multe alimente pe care le consumăm.

Proprietățile beta-carotenilor De ce este important să ne asigurăm o dietă zilnică cu alimente bogate în beta-caroten? Dacă sunteți îngrijorat de apariția semnelor îmbătrânirii premature, beta-carotenii sunt aliați de nădejde deoarece luptă împotriva radicalilor liberi.

Dar au și alte avantaje bune de a fi luate în considerare. Calitățile betacarotenului asupra corpului dumneavoastră 1. Ajută la menținerea sănătății și frumuseții pielii.

Beneficiile pe care ți le oferă VISIONHELP:

American Journal of Clinical Nutrition relatează într-un studiu β-caroten și vedere că proprietățile lor antioxidante ajută la reducerea leziunilor pielii și la îmbunătățirea aspectului pielii, oferindu-i un aspect mai sănătos.

Sporesc un bronz natural. Ca pigmenți solubili în grăsimi, betacarotenul nuanțează pielea și o face să pară mai bronzată, dar nu protejează împotriva radiațiilor provenite de la soare. Prin urmare, protecția solară trebuie utilizată întotdeauna atunci când pielea este expusă continuu la soare, iar beta-carotenul trebuie utilizat după plajă.

Mențin sănătatea ochilor.

vedere slabă în latină

Încă din copilărie ni s-a spus faptul că morcovii sunt buni pentru vedere. Nimic mai adevărat! Beta-carotenii, luați în doze mari, și combinați cu vitaminele C și E, zinc și cupru, pot reduce riscul degenerescenței maculare, o tulburare care îngreunează citirea și cauzează o pierdere a vederii la persoanele în vârstă.

Susține funcția cognitivă. Consumul pe termen lung al acestui antioxidant îmbunătățește sănătatea cognitivă.

Totul despre Betacaroten: Beneficii si Rol in organism

Întărește sistemul imunitar. Beta-carotenul ajută funcția imunitară prin creșterea nivelului de celule albe din sânge. Legătura dintre beta-caroten și vitamina A Beta-carotenul și vitamina A se completează reciproc.

Forma activă a acestei vitamine, retinolul, se găsește numai în alimentele de origine animală.

Ce este Bio-Caroten+E?

În schimb, în fructe și legume există provitamina A: carotenoizii. După ce am consumat fructe și legume, corpul nostru transformă moleculele în forma activă a vitaminei A, la fel de eficient ca și când am mânca carne. După cum am văzut, beta-carotenii sunt cei mai frecvenți carotenoizi. Cu toate acestea, beta-carotenii sunt absorbiți și utilizați și sub acțiune termică.

Prin urmare, nu puteți mânca doar fructe și legume crude în salate. Dacă nu doriți să vă privați de plăcerea de a face la grătar sau dacă vă gătiți legumele la abur câteva minute, nu veți pierde niciun nutrient.

boala vederii puiului

Dat fiind faptul că betacarotenul este solubil în grăsimi, se recomandă consumarea acestuia alături de grăsimi sănătoase pentru o absorbție mai eficientă. Alimente bogate în beta-caroten Β-caroten și vedere cele mai bogate în beta-caroten sunt roșii, portocalii și galbene.

VISIONHELP cu Luteină + Zeaxanthină + Beta-Caroten – 30 Gelule

Morcovul este cel mai popular. În ceea ce privește alimentele și pigmentul acestuia, se mai găsește și în unele alimente verzi, mai exact în clorofilă. Beta-caroten în alimente roșii, portocalii și galbene: Morcovi.