Cum de a restabili vederea la domiciliu? Exerciții pentru îmbunătățirea viziunii - Viziune - 2020

Ce trebuie să mănânci pentru acuitate vizuală

Dieta pentru acuitatea vizuală, Top 20 de alimente pentru vedere bună. Dă detalii un oftalmolog

Sfaturi generale: dacă aveți probleme de vedere, ar trebui să utilizați produse naturale cu tratament termic minim, care sunt ușor și bine digerate. La locul de muncă, ar trebui să faceți pauze și exerciții pentru ochi.

2 unități de viziune

Urmând toate aceste recomandări și sfaturi, vă puteți îmbunătăți în mod independent viziunea la domiciliu. Ce produse vă vor ajuta să vă îmbunătățiți viziunea, vedeți acest videoclip: Ce trebuie să mănânci pentru a îmbunătăți viziunea?

  • Ce trebuie să faceți dacă acuitate vizuală scăzută Acuitate vizuală cum să tratezi 6 alimente care iti mentin ochii sanatosi.
  • Cauzele scaderii acuitatii vizuale Dieta pentru acuitatea vizuală, Top 20 de alimente pentru vedere bună.
  • Sfaturi ca sa ai ochi de soim - kingpinshop.
  • Armată cu viziune scăzută Fructe pentru acuitate vizuală Acuitate vizuală scăzută.
  • Dă detalii un oftalmolog, foto Shuterstock Ai grijă ce mănânci, ca să vezi bine.
  • Ce să mănânci pentru acuitate vizuală - Fructe pentru acuitate vizuală
  • 6 alimente care îţi menţin ochii sănătoşi
  • Clinica oftalmologica tetuan

Toată lumea a auzit probabil de mai multe ori că mănâncă morcovi, afine și alte produse este bună pentru ochi. Deseori reușiți să urmați aceste recomandări? Cel mai probabil nu. Și în zadar! Oftalmologii spun că alimentația este al doilea cel mai important factor după ereditate care afectează viziunea.

Fructe pentru acuitate vizuală

În plus, nutriția adecvată va vindeca și va întări ochii, va crea o sursă bună de "forță" pentru a face față cu succes bolilor grave care ne fură viziunea - cataracta, glaucomul și degenerarea retiniană legată de vârstă. În plus, o dietă sănătoasă este un efect foarte favorabil nu numai asupra ochilor, ci și asupra întregului corp. Deci, ce trebuie să știți pentru a face o dietă sănătoasă pentru ochi?

Dependența la dulce, făină și grăsime dăunează nu numai figurii, ci și ochilor.

îmbunătățiți viziunea carte

Pe de altă parte, consumul de kilograme de morcovi nu este, de asemenea, necesar. Pentru ochi, în primul rând, produsele care conțin vitaminele A, C și E, luteina, zincul și acizii grași nesaturați omega-3 și omega-6 sunt benefice. Aceste alimente ar trebui să prevaleze în dieta noastră zilnică.

Ce să mănânci pentru acuitate vizuală

Cel mai important rol în sănătatea ochilor îl joacă luteina carotenoidă. Luteina și zeaxantina formate din acesta reprezintă partea principală a pigmentului de pe fața galbenă situată în centrul retinei și responsabilă de vederea centrală ce trebuie să mănânci pentru acuitate vizuală.

Luteina are un efect antioxidant și protejează structura delicată a retinei de efectele dăunătoare ale radicalilor liberi.

Viziunea scutului rus

Luteina și zeaxantina sunt capabile să absoarbă partea albastră a luminii, protejând fotoreceptorii retinei, care sunt foarte sensibili la lumină, de deteriorare.

În fiecare an, acest efect protector al luteinei devine tot mai relevant datorită scăderii stratului de ozon al atmosferei și răspândirii generale a computerelor.

Ce trebuie să mănânci pentru acuitate vizuală

Din păcate, luteina nu este produsă de organism și nu poate intra decât cu alimente. Principalele surse de luteină sunt: legume de culoare verde inchis: spanac, varza de Bruxelles, varza, mazare verde, broccoli; fructe și legume portocalii: portocale, mandarine, piersici, caise, pepeni galbeni, cartofi dulci, porumb, ardei portocaliu, morcovi și dovleci; fructe și legume de culoare roșu strălucitor: zmeură, căpșuni, sfeclă, ceapă roșie, mere, struguri roșii, rodii, ardei roșu, cireș.

Acesta include, de asemenea, fructe de padure, cum ar fi afine, coacăze negre, goji fructe de padure. Printre izvoarele de luteină de origine non-vegetală ar trebui notate gălbenușurile de ouă de pui, a căror culoare portocalie se datorează prezenței acestei substanțe benefice.

Dacă în fiecare zi pentru a mânca un ou mare, atunci organismul nu va experimenta un deficit de luteină.

vedere încețoșată dimineața și seara

Zincul - cel mai important element chimic pentru ochi. Lipsa zincului perturbă metabolismul în lentilă și contribuie la formarea de cataractă. Zincul este implicat în reacții biochimice complexe în retină și, de asemenea, ajută la absorbția vitaminelor A și E, fără de care este imposibilă viziunea acută.

Ce alimente trebuie să mănânci pentru a restabili vederea

Dacă concentrația de zinc din retină devine inferioară normală, începe să se dezvolte o boală care este periculoasă pentru vederea - distrofia maculară a retinei. O mulțime de zinc se găsește în fructe de mare homari, crabi, stridii, caracatițe, pește de mare și de râucarne, pasăre, ouă, nuci cedrusemințe sezam, dovleac, floarea-soarelui. Omega-3 și omega-6 acizi grași nesaturați vor ajuta la reducerea semnificativă a riscului de cataractă și degenerescența maculară legată de vârstă degenerare maculară.

Acest lucru nu este surprinzător, deoarece acești acizi nesaturați fac parte din fotoreceptorii retinieni tije și conuri și reprezintă, de asemenea, un bloc-cheie de construcție a membranelor celulare retiniene.

Omega-3 și acizii grași omega-6 ajută la sinteza vitaminei A și favorizează o bună hidratare a ochilor, prevenind sindromul inflamator de ochi uscat.

Vitamina E solubilă în grăsimi este foarte necesară pentru ochii sănătoși, deoarece încetinește îmbătrânirea țesuturilor oculare, reduce riscul de modificări distrofice ale irisului și retinei. Alimentele bogate în vitamina E sunt cel mai bun remediu preventiv pentru tumorile oculare, cataracta și creșterea presiunii intraoculare.

Ce alimente trebuie să mănânci pentru a restabili vederea. De ce vederea se deterioreaza

Vitamina C este benefică pentru ochi prin faptul că le protejează de radiațiile ultraviolete și menține aportul lor de sânge la normal, întărind capilarele oculare. O altă vitamină "cu ochi" este vitamina A solubilă în grăsime, care face parte din pigmentul retinei și oferă vizibilitate pe timp de noapte.

O deficiență a acestei vitamine provoacă așa-numita.

miopie de lucru

În plus, vitamina A asigură protecția ochilor antiinfecțioasă și hidratarea adecvată a corneei oculare. Apropo, doza zilnică de vitamina A este conținută în două gălbenușuri de ou.

astigmatism cauze emotionale

Cum să punem toate aceste cunoștințe teoretice în practică în dieta zilnică? În timpul fiecărei mese, mâncați un fruct sau o mână de fructe de pădure și cel puțin 2 legume.

Rețete de medicină tradițională pentru a îmbunătăți viziunea Ce alimente pentru a mânca pentru a îmbunătăți viziunea?

Aici trebuie să vă amintiți o caracteristică - cu cât culoarea pielii este mai saturată verde închis, portocaliu, galben, roșu strălucitor, violetcu atât mai multe vitamine și luteină din aceste fructe și legume sunt atât de benefice ce trebuie să mănânci pentru acuitate vizuală ochi.

Tratamentul de căldură asistat mărește digestibilitatea luteinei în organism, astfel că unele legume și fructe spanac, broccoli, curcan, struguri roșii, roșii, dovleac, morcovi, fasole, porumb pot fierbe pentru un cuplu, se usucă sau se coacă ușor. Dar nu face acest lucru cu produsele sursă de vitamina C căpșuni, kiwi, papaya, citrice, ardei gras, mango, fructe de padure!