organe de igienă ale vederii

Ghemuituri de vedere

ghemuituri de vedere

Share Send Semi squats au o reputație controversată. Tone de meme sunt create aproximativ jumătate ghemuit - jumătate rezultat. Semi-ghemuiturile sunt utilizate ca o modalitate de a străpunge platoul de greutate, precum și de a crea o sarcină specifică pe cvadriceps.

Jumătățile ghemuit sunt utile pentru alergare, sprinting și sărituri în lungime. Caracteristicile semi-ghemuitului Semi-ghemuitul este un exercițiu special pregătitor pentru haltere și haltere.

În al doilea, ajută la depășirea pragului psihologic înainte de o nouă greutate.

ghemuituri de vedere

Semi-ghemuitul nu este o versiune ușoară a ședinței obișnuite. La haltere, se efectuează diferit, într-o manieră ghemuituri de vedere, agresivă. În powerlifting, este o versiune dinamică a sedanului obișnuit, dar nu permite pauze în punctul cel mai de jos și cel mai înalt.

ghemuituri de vedere

Exercițiul este efectuat cu o greutate substanțială și este inerent mai traumatic decât ședința obișnuită. Din punct de vedere anatomic, genunchii umani nu sunt proiectați pentru a funcționa într-o asemenea amplitudine, ghemuituri de vedere ligamentul încrucișat anterior al articulației genunchiului are o sarcină grea.

Prezentare generală [ editați ]

În culturism, exercițiul se face pentru a construi cvadricepsul. Acest sport folosește o variație a semi-ghemuitului cu degetele de la picioare orientate în față, ceea ce nu este întotdeauna în concordanță cu anatomia umană de bază.

ghemuituri de vedere

Pro și dezavantaje ale semi-ghemuitului Acest exercițiu poate fi util pentru: rezolvând cvadricepsul întârziat. Puteți găsi mărturii de la sportivi profesioniști pentru care această variație specială a ghemuitului a ajutat să scape de disconfort și neplăceri și să depășească platoul de forță.

Dar nu totul este atât de simplu. Mișcarea are dezavantaje evidente: nu toată lumea poate dezvolta o coordonare suficientă cu o jumătate ghemuit. Majoritatea vor trebui să se recalifice la clasica ghemuit într-o nouă tehnică cu un număr mare de abordări pe jumătate ghemuit; exercițiile fizice încarcă ligamentul încrucișat anterior al articulației genunchiului și provoacă durere și inflamație; poate provoca leziuni ale coloanei lombare, dacă există proeminențe, hiperlordoză, dar sportivul, cu perseverență demnă de o utilizare mai bună, efectuează exerciții de conducere cu o greutate enormă.

Exerciții pentru prevenirea prostatitei, terapia exercițiilor fizice.

Caracteristicile semi-ghemuitului

Jumătate ghemuit Ce mușchi funcționează O caracteristică a mișcării este amplitudinea scurtată. Din această cauză, mușchii fesieri sunt ușor incluși. De asemenea, hamstrii nu funcționează practic.

Tratamentul peptidelor Metode pentru dezvoltarea abilităților creative la copiii cu deficiențe de vedere Este necesară pentru a curăța mintea și corpul de orice negativitate, pentru a deveni mai puternic din punct de vedere energetic și pentru a învăța să atragi constant energia pozitivă. Tehnici simple care sunt potrivite pentru începători pentru ai ajuta să se îmbunătățească.

Întreaga încărcare cade pe:.