Uleiul de semințe de in. Cum se folosește

Semințe de in și vedere

Aceasta este o categorie aparte de fitoestrogeni echivalentul hormonilor la plante — substanţe care acţionează foarte asemănător estrogenilor, hormonii sexuali feminini.

semințe de in și vedere

Lignina are o capacitate antioxidantă importantă, fiind capabilă să neutralizeze o mare parte din radicalii liberi din organism. Deşi se găseşte în mai multe plante, seminţele de in se numără printre cele mai bune surse de lignină 0,3 grame de lignină la de grame de seminţe. Lignina conferă seminţelor de in calitatea de arme antitumorale.

semințe de in și vedere

Mai multe studii au arătat că lignina are proprietăţi antiangiogenice, adică opreşte formarea de noi vase de sânge la nivelul tumorilor canceroase existente. Dar calităţile anticancer ale seminţelor de in sunt date şi de acizii graşi Omega 3, care previn dezvoltarea celulelor canceroase, împiedicându-le să se ataşeze de celulele sănătoase ale corpului.

Seminte de In : Valoare Nutritionala

Astfel, consumând cu regularitate seminţe de in, suntem mai protejaţi de cancerul de prostastă, de colon semințe de in și vedere de sân, potrivit Medical News Today. Condiţia este, însă, consumul zilnic al acestor seminţe.

semințe de in și vedere

Sub ce forme sunt cel mai eficiente În imagine - flori de in Pe piaţă se găsesc astăzi atât seminţe întregi, cât şi măcinate şi chiar ulei din seminţe de in. Specialiştii atrag atenţia că formele gata măcinate nu sunt de preferat, fiindcă la scurt timp după ce interiorul, care este partea cea mai preţioasă din punct de vedere nutriţional a seminţei, este expus la lumină, oxidează şi îşi pierde mare parte dintre calităţile benefice.

Seminte de in – compozitie, beneficii si consum - oxfordtm.ro

Cel mai bine este să cumpărăm seminţele de in întregi şi să le măcinăm noi înşine, în râşniţa de cafea, de exemplu, imediat înainte de a le consuma. Ele trebuie măcinate fiindcă altfel, sucurile gastrice nu reuşesc să spargă învelişul tare al seminţelor şi, deci, ele sunt eliminate la fel cum au fost consumate.

Nu cumpăraţi ulei din seminţe de in, fiindcă în compoziţia acestuia nu se mai găsesc multe dintre substanţele care fac din seminţele de in adevăraţi aliaţi ai sănătăţii, cum sunt fibrele şi mare parte din cantintatea de lignină, potrivit medicului Victoria Maizes, director executiv al Centrului pentru Medicină Integrativă din cadrul Universităţii Arizona.

Care este cantitatea recomandată? Poţi include această semințe de in și vedere în dieta zilnică astfel: Presară o lingură de seminţe proaspăt măcinate peste cerealele de dimineaţă.

  • Seminte de In - Beneficii Pentru Sanatate si Contraindicatii. Sunt toxice? - oxfordtm.ro
  • Semințe De In - Beneficii și Proprietăți. În Ce Preparate Să Le Incluzi | Libertatea
  • Viziune plus 5 5
  • La ce vârstă viziunea 1

Amestec-o într-un borcănel de iaurt. Presar-o peste o salată de fructe.

1. Semintele de in - Beneficii generale

Pune-o în amestecul pentru brioşe, pentru clătite sau pentru pâine. Presar-o peste salate. Au şi efecte secundare Din cauza conţinutul de substanţe care acţionează precum estrogenii, femeile însărcinate ar trebui să limiteze consumul de seminţe de in, recomandă specialiştii. De asemenea, persoanele cu obstrucţie intestinală ar trebui să evite seminţele de in, fiindcă acestea au un conţinut crescut de fibre alimentare şi pot tulbura suplimentar tranzitul.

Dupa cum se poate vedea, nici nu este de mirare cat de multe beneficii au pentru sanatate. O data consumate, acest mucilagiu din seminte pastreaza un timp mai indelungat mancarea in stomac, ceea ce ajuta la cresterea absorbtiei nutritive si ofera o senzatie de satietate. Pentru ca fibrele din semintele de in nu pot fi descompuse in tractul digestiv, unele din caloriile pe care le detin, nu pot fi absorbite.

Printre efectele secundare cele mai întâlnite ale consumului de seminţe de in, se numără: meteorismul intestinal acumularea de gazeflatulenţă, dureri abdominale, greaţă, constipaţie sau diaree, balonări. Este foarte important ca persoanele care aleg să includă în dietă seminţele de in să se hidrateze corespunzătorfiindcă fibrele alimentare pot da modul în care usturoiul afectează vederea cap tranzitul intestinal, dacă nu bem destulă apă, avertizează specialiştii.

Citeşte şi:.