Zeaxantina: ce este, ce produse conține, beneficiază și dăunează - Vitamine

Zeaxantina din vedere

Ochi mai sănătoși și o vedere mai bună Cum vă protejează Luteina și Zeaxantina vederea Luteina și zeaxantina sunt concentrate în regiunea maculă a ochiului, zeaxantina din vedere îi conferă de fapt culoarea galbenă și o protejează de lumina UV dăunătoare. De asemenea, absoarbe undele de lumină albastră de mare intensitate din spectrul vizibil. Lumina albastră este o bandă de lumină dificilă de tratat de ochii tăi zeaxantina din vedere poate provoca leziuni oxidative celulelor fotoreceptoare ale retinei.

Într-un fel, zeaxantina și luteina sunt ca niște ochelari de soare … ochelari de soare pe care îi mănânci ca să ți-i pui la ochi o analogie ciudată, știu. Cu cât mai multe alimente bogate în zeaxantina din vedere din dieta ta, cu atât crești protecția ochilor tăi împotriva razelor UV și a luminii albastre de intensitate ridicată.

Totul despre Zeaxantina: Proprietati si Rolul in Organism

Degenerescența maculară legată de vârstă DMLV și Luteină și Zeaxantină În mediile extrem de reflectorizante ale orașelor în care trăiesc majoritatea oamenilor în zilele noastre, avem adesea lumină dură care ne vine din toate unghiurile.

Expunerea regulată la lumină excesivă vă poate deteriora ochii și poate contribui la degenerescența maculară legată de vârstă. DMLV este principala cauză de orbire în SUA pentru persoanele de peste 65 de ani, cu aproximativ 1,75 milioane de rezidenți care prezintă simptome ale acestei boli.

Se estimează că această cifră va crește la aproximativ 3 milioane până în și aproape o treime din persoanele cu vârsta peste 75 de ani sunt deja afectate de DMLV.

Ce se întâmplă cu ochii noștri pe măsură ce îmbătrânim? Macula este zona delicată a centrului retinei, responsabilă pentru focalizare și detalii fine. DMLV este o deteriorare lentă a celulelor maculei pe măsură ce îmbătrânim, ducând la pierderea vederii în centrul vederii și dificultăți de vedere în situații luminoase sau întunecate.

Cei cu un risc mai mare sunt persoanele care fumează, cei cu expunere la lumina soarelui, cu tensiune arterială crescută, cei cu ochi de culoare mai deschisă și cei care au un aport scăzut de antioxidanți în dieta lor prin legume și fructe.

care este numele medicului viziunii viruși și vedere

Cercetătorii spun că o creștere a luteinei și a zeaxantina din vedere în dietă mărește densitatea pigmentului galben macula de care sunt responsabili acești doi fitonutrienți. Pare deci foarte probabil, că un aport ridicat de luteină și zeaxantină vă poate reduce semnificativ riscul de DMLV și vă poate menține ochii sănătoși și funcționați mai mult timp.

Zeaxantina cu Luteina 30 Capsule, protejeaza retina, vedere sanatoasa Atenție: momentan acest produs nu se află în stoc.

Vezi și: Cele mai bune suplimente pe bază de fructe de soc Luteina și Zeaxantina protejează împotriva cataractei și a glaucomului Cataracta este opacitatea formată în cristalinul ochiului, în mare măsură din cauza luminii ultraviolete și oxidării radicalilor liberi fumatul, diabetul și unele medicamente sunt alți factori de risc. Pe măsură ce oamenii îmbătrânesc, deteriorarea proteinelor din lentilele ochilor poate duce la cataractă suficient de mare pentru a le bloca vederea.

Această problema poate fi adesea îndreptată, dar este mai bine să o evitați cu totul.

Zeaxanthin - ce este: beneficiu și rău

Se crede că luteina și zeaxantina ajută să vă protejați ochii împotriva cataractei. Mai multe studii au descoperit că bărbații și femeile cu un aport ridicat de alimente, cum ar fi spanacul și alte legume cu frunze de culoare verde închis, bogate în luteină și zeaxantină, sunt mult mai puțin susceptibile de a avea nevoie de extracția cataractei sau de a o dezvolta în primul rând.

Glaucomul este o boală a ochilor, asociată de obicei cu o acumulare de presiune a fluidului în ochi, unde nervul optic este deteriorat și afectează vederea.

Thoughts on humanity, fame and love - Shah Rukh Khan

Xantofilele pot ajuta la prevenirea glaucomului prin protejarea nervului optic de deteriorarea oxidativă a radicalilor liberi. Niveluri scăzute de luteină și zeaxantină în nervul optic au fost sugerate ca un simptom timpuriu al glaucomului. Zeaxantina, luteina și problemele oculare din cauza computerului Oricine petrece mult timp uitându-se la ecranul computerului și sunt atât de mulți în aceste zile ar putea beneficia probabil de un aport bun de luteină și zeaxantină.

Probabil că ochii noștri nu sunt proiectați pentru a rămâne focalizați la distanțe atât de scurte pentru perioade atât de lungi. Nu uitați să faceți pauze regulate și să priviți obiecte aflate la distanță și, dacă este posibil, să zeaxantina din vedere ecranul și să vă odihniți o vreme. Un mod bun de a-mi relaxa ochii este să frec mâinile una de alta până se încălzesc și să pe țin deasupra ochilor, chiar și doar pentru un minut. Vezi și: Care complex hardware și software pentru diagnosticarea vederii cea mai bună marcă de complex de vitamina B de cumpărat Surse alimentare de luteină și zeaxantină Unele dintre cele mai bune surse de luteină și zeaxantină sunt acele frunze de culoare verde închis pe care le puneți în salate mixte, cum ar fi spanac, kale, păpădie, cicoare, năsturel și pătrunjel.

Alte surse vegetale includ ardeii grași în special cei portocalii și roșiimazărea, dovleacul, porumbul, dovleacul, broccoli și varza de Bruxelles. Legumele gătite ușor sau la aburi pot ajuta la descompunerea pereților celulari pentru a elibera mai mulți fitonutrienți, cum ar fi luteina și zeaxantina. De asemenea, este valoros să aveți niște grăsimi sănătoase în aceeași masă, cum ar fi uleiul de avocado sau uleiul de cocos, deoarece s-a dovedit că acest lucru ajută la absorbția xantofilei.

Ouăle și în special gălbenușurile de ouă pot fi o modalitate bună de a vă crește aportul de luteină și zeaxantină. Luteina și zeaxantina din gălbenușurile de ou sunt la îndemână, chiar dacă nu sunt în cantități la fel de mari ca în alte alimente.

Abonează-te la Sănătate Curată!

Important, puiul care a depus oul ar fi trebuit să aibă o dietă cu surse de luteină și zeaxantinăcum ar fi plantele și insectele. Având în vedere acest lucru, ar avea sens ca ouăle să fie o opțiune mult mai bună decât cele provenite de la găini ținute în cuști și, prin urmare, mai bune pentru ochii tăi.

cum să dezvolți viziunea artistică rolul și importanța viziunii

Ouăle sunt relativ ieftine, iar cele provenite de la păsări lăsate libere sau ouăle organice costă doar cu puțin mai mult, pentru un produs mult mai bun.

Nu există o scuză bună pentru a cumpăra ouă de crescătorie nesănătoase. Alte surse excelente de luteină și zeaxantină sunt super-alimente precum fructele de goji, care sunt deosebit de bogate în zeaxantină; spirulina, care este foarte bogată în zeaxantină, dar nu și luteină; și chlorella, care conține mai multă luteină.

Aceste ultime două alge sunt cel mai bine luate împreună oricum, deoarece se completează reciproc atât de bine. Un aport bun de vitamina C poate crește absorbția atât a luteinei, cât și a zeaxantinei. Dimpotrivă, s-a dovedit că Olestra, un înlocuitor de grăsime găsit în zeaxantina din vedere gustări junk, reduce absorbția acestora.

În plus, doze foarte mari de beta-caroten suplimentar pot întrece luteina și alte carotenoide, ducând la o absorbție mai mică. Suplimente și dozare de zeaxantină și luteină Nu există doze zilnice recomandate de luteină sau zeaxantină aceste lucruri pot dura multe decenii pentru ca departamentele guvernamentale să ajungă la un consens.

Luteina, ideală pentru menținerea unei vederi agere

Se estimează că zeaxantina din vedere oamenilor relativ sănătoși consumă 1 — 3 mg de luteină pe zi și doar 0,2 — 0,6 mg de zeaxantină. Aportul sugerat de luteină pentru a reduce riscul de DMLV și cataractă începe de la 6 mg pe zi.

Majoritatea cercetărilor s-au făcut cu cel puțin 10 mg pe zi, în mod ideal împărțind aportul, de ex. Pentru cei deja cu degenerescență maculară legată de vârstă sau cu un risc mai mare vârstnici, în special femei; fumători; ochi de culoare mai deschisă; și cu un aport scăzut de antioxidanțidoze de 20 — 30 mg pe zi de luteină au fost de ajutor. Ca și în cazul oricăror doze mari de suplimente, cel mai bine este de discutat acest lucru cu un profesionist în domeniul sănătății.

Zeaxantin pentru ochi

Poate fi, de asemenea, o idee bună să luați pauză câteva zile pe săptămână de la orice nutrienți solubili în grăsimi. De exemplu, luați-l timp de trei zile, o zi liberă, repetați. Și, de asemenea, luați pauză ocazional o săptămână întreagă de la toate suplimentele, în special cele liposolubile. Vezi și: Cele mai bune șampoane organice pentru mătreață Zeaxantina mai importantă Zeaxantina pare mai dificil de obținut în dieta ta decât luteinadeoarece se găsește de obicei într-un raport mult mai scăzut în alimentele noastre, dacă nu deloc.

Suplimentele oferă prea des o cantitate mult mai mică de zeaxantină decât luteina, posesia oftalmologică sursa este mult mai scumpă.

Zeaxantina din vedere

Se crede că luteina se transformă în zeaxantină în maculă, dar unii cercetători consideră că suplimentarea cu zeaxantină poate fi chiar mai benefică decât luteina.

Zeaxantina este concentrată chiar în centrul maculei din ochii noștri, care este responsabilă pentru focalizarea vizuală centrală și detalii. S-ar putea ca persoanele care folosesc calculatoare sau citesc multe ore pe zi să poată beneficia de pe urma zeaxantinei suplimentare, dincolo de cantitățile mici din dieta medie. Cele mai multe cercetări privind proprietățile benefice ale zeaxantinei pentru ochi au fost cu aporturi de cel puțin 3 mg pe zi, multe cu 6 mg și unele cu până la 10 mg.

Ar fi dificil să obții această cantitate de zeaxantină în dieta ta, poate cu excepția fructelor de goji, care sunt deosebit de bogate în zeaxantină.

Zeaxantina cu Luteina 30 Capsule, protejeaza retina, vedere sanatoasa

Dacă credeți că ați putea beneficia de un supliment natural de xantofilă, căutați unul cu un conținut ridicat de zeaxantină. Pentru acestea merită să plătiți mai mult decât pentru un supliment bogat în luteină, care ar putea include și zeaxantina, dar doar ca ingredient secundar cu doză scăzută. O altă opțiune bună pentru creșterea aportului de luteină și zeaxantină sunt fructele nutritive de goji, spirulina și chlorella. Acestea au numeroase alte beneficii pentru sănătate și sunt o alegere mult mai bună decât majoritatea multivitaminelor de laborator.

Ochi mai sănătoși și o vedere mai bună Nu s-au observat efecte negative la aporturile mari de luteină și zeaxantină din surse naturale, iar concluzia Comitetului mixt de experți pentru aditivi alimentari de la Organizația Mondială a Sănătății, a fost că utilizarea luteinei și a zeaxantinei a fost sigură, chiar și la doze mult mai mari decât am menționat aici.

corectarea vederii de crestere exerciții pentru restabilirea vederii rapid

Acestea fiind spuse, ar părea mai bine să aveți un amestec de antioxidanți pentru sănătatea ochilor, cum ar fi xantofilele, în dieta dvs. Un supliment cu xantofilă bogată în zeaxantină vă poate ajuta să vă protejați și chiar să vă îmbunătățiți vederea, mai ales dacă petreceți mult timp concentrându-vă pe ecranele computerului. Un alt pas simplu este să începeți să mâncați mai multe legume și fructe cu pigmenți galbeni și portocalii și mai multe legume cu frunze de culoare verde închis.

Ochii tăi îți vor mulțumi pentru asta.